Nu är jag arg som ett bi


....efter att ha slitit med tavlan många timmar.








Jag har ingen lust att skriva något, jag ska bara sitta i ett hörn och ägna mig åt inåtvänd navelskådning.




En apelsinnavel att skåda.








Jag känner mig så här...









...och går i ide tills i morgon.



I morgon ska jag inte röra vid tavlan och då är jag förhoppningsvis på bättre humör.







Om man använder Stomatol får man ett vacker leende
även om insidan fortfarande är misslyckad och ful.






Jag hoppas att ni andra känner er piggar och gladare och duktigare än jag gör just nu.




Skogseva

Kommentarer
Postat av: Johnny

Det är då sannerligen inte lätt att vara konstnär, verkar det som. Men du är bra ändå! Puss

2009-01-20 @ 15:51:42
Postat av: Skogseva

Det som är svårt är ju just det att jag inte är en konstnär, men försöker producera något som ser ut att vara tillverkat av en sådan!!

Puss själv

2009-01-20 @ 17:36:30
Postat av: Kör Eva

Kan man inte bara ha en enfärgad tavla ?? L

Kram på er bägge två

Eva

2009-01-20 @ 20:59:42
Postat av: Kamilla Nyström

Det vänder,,tro mig,, jag vet!

Kram

2009-01-20 @ 21:17:43
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0