Elegi över död dator

Så har det då hänt - datorsjuka!!! Vi har drabbats av virus som har dödat min dator! Och makens är jättesjuk!

Något "företag" stoppade in stora blinkande varningsskyltar som talade om att om jag inte köpte deras antivirusprogram så minsann... Det gjorde jag inte. Alltså dog min dator. Trevliga försäljningsmetoder!





Jag vet på vems antivirusförsäljningkontor
jag skulle vilja placera denna...


Detta är alltså skrivet på dotterns dator, men en ny egen är inköpt - kan man debiteran den på skurkföretaget, tro? Dessvärre fanns det inget företagsnamn eller adress på deras varningssida. Konstigt!

Återkommer så snart nya datorn är installerad.


Må alla elaka djävular ta skurkföretaget...


Skogseva

Kommentarer
Postat av: LindaLotta

Nä fy vad tråkigt!

Men samtidigt lite kul med en ny dator, fast man kan ju själv få välja när och hur...



Hur som helst så har jag hittat det vilda vita rådjuret igen och fått det på bild.

Om det nu är ett rådjur... :D



Jag har glömt kolla hägnet, jag ska skärpa till mig i veckan som kommer!

2009-03-21 @ 17:06:30
URL: http://lindalotta.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vilka mörtar! Hoppas den nya datorn blir bra!

Ses på tisdag! puss&kram

2009-03-21 @ 17:10:45
Postat av: Kamilla Nyström

Nämen, vad var det där! Det verkar ju inte klokt! Jag hoppas den nya datorn snart är igång!

kram K

2009-03-22 @ 16:56:22
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0